1 Aralık 2014 Pazartesi

Bildiğin Gibi





     Facebook'tan ona yazdım sen de şifrelerini değiştir diye hayır ikidir söylüyorum değiştirmiyor. Cevap da vermiyor. Beni engelliyor ama şifrelerini hala değiştirmiyor. Bu paradoksu anlamış değilim. Biz birbirimize söz vermiştik değiştirmeyeceğiz diye ama sonra o bana demişti değiştir değiştirmemiştim elim gitmemişti sonra malum engellenmeler olunca değiştirmiştim. Duygusal ve dürüst tarafı da vardır haspamın acaba ondan mı diyorum. Öyleyse ben bu sefer sözünde durmamış olurum ki en nefret ettiğim şeylerdendir. Ax be ahmağım ah be katır inatlım bi adım ataydın bana biraz suyuma gideydin ne olurdu? Ben de senin kadar inatçıyım. Ne olacak şimdi? Böyle olmaz canım benim böyle olmaz. Bugün kaç tane sürpriz düşündüm yok eve çiçek göndermeler filan başka fikirler. bir sürü yol var bir sürü şey yapabilirim yapardım da sen bana onurlu ve gururlu kalabileceğim bir sebep bırakmadın ki? Ne diyorlardı "onurlu bir barış", hah işte o lazım o olmadan olmuyor. Hadi ciao!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder